Objednané zboží odesíláme nejčastěji do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Lhůty u zboží, které je vyráběné na zakázku jsou dle dohody individuální. Pokud z nějakého důvodu není možné  lhůty dodržet nebo došlo k vyprodání zboží,  budeme Vás neprodleně informovat.

O odeslání zboží vás vždy informujeme emailem. 

 

ČESKÁ POŠTA – doporučená zásilka (obálka A4)

Ceny: platba předem na bankovní účet: 65Kč,  dobírka: 115 Kč

Pokud to charakter zásilky dovoluje, nabízíme možnost zaslání zásilky v bublinkové obálce.

ČESKÁ POŠTA – doporučená zásilka (balík)

Ceny: platba předem na bankovní účet: 115Kč,  dobírka: 165 Kč

U rozměrnějších zásilek nebo zásilek nepravidelných tvarů je potřeba zvolit dopravu jako doporučený balík.


Dodání je většinou následující pracovní den od odeslání. Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud zásilku nevyzvednete, bude po 7 dnech vrácena zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

 

Převzetí zboží od dopravce

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud zjistíte zjevné vady (např. poškozený obal zásilky), oznamte tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat na e-mail: info@origosh.cz..

 

Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.  

 

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky v případě dopravy Českou poštou:
V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.